Vragen of hulp nodig tijdens het afrekenen?

0348-437811

Gratis verzending

boven de 20 euro

Gratis retourneren

dus geen risico

Morgen in huis

zo t/m vr voor 23.00 besteld

Klantbeoordeling 9,0

Wij staan altijd voor jou klaar

Retourneren en garantie

Hoe kan jij retourneren?

Natuurlijk kunnen onze klanten gratis ruilen of retourneren, mits artikelen binnen 14 dagen, onbedrukt, in originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking worden geretourneerd. Een reden is niet eens nodig, ook al maak je ons daarmee wel erg blij. Retourneren doe je makkelijk in de volgende drie stappen.

1) Verpak jouw bestelling in de herbruikbare verzendtas of stevige doos.
Om je retour te kunnen behandelen hebben we je ordernummer nodig. Doe daarom de pakbon erbij of schrijf het ordernummer op een los briefje.

2) Lever jouw pakket in bij een dichtstbijzijnd DHL Servicepunt
Geef duidelijk aan dat het terug moet naar SerieAstore.nl. Meer hoef je niet te doen,(zoek een servicepunt bij jou in de buurt en klik hier)

3) Je ontvangt een verzendbewijs, bewaar deze goed
Je kan zelf de retourzending volgen met de barcode op het verzendbewijs. Binnen enkele dagen hebben wij je retourzending ontvangen en verwerkt. Uiteraard word je hiervan op de hoogte gehouden. Hou alle gegevens bijdehand totdat alles helemaal is afgehandeld.


Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
Wil je een ander product of een andere maat, raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen op de site. Zo ontvang je het nieuwe product sneller.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?
Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra wij jouw retour in behandeling hebben genomen. Na goedkeuring zullen het bedrag van de geretourneerde producten binnen 24 uur terugstorten op je rekening of creditcard. Heb je via AfterPay betaald, gaan we de factuur bij AfterPay wijzigen of annuleren.

Wettelijk herroepingsrecht
Zoals eerder vermeld heb je in Nederland altijd het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om een mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Garantie

SerieAstore geeft garantie op alle artikelen. In het geval je een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert, voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel, in eerste instantie door vervanging en in tweede instantie door terugbetaling.

Artikel bij ontvangst niet in perfecte staat

Wanneer een artikel defect is bij ontvangst, dan verzoeken wij je om contact op te nemen met onze klantenservice.

Artikel na enige tijd defect

Wanneer een artikel buiten jouw schuld om kapot gaat en het artikel valt nog in de garantieperiode, helpen we je zo graag mogelijk. Neem dan contact op met onze klantenservice. De garantie geldt als het artikel niet defect is gegaan door: onjuist gebruik, slijtage en slecht onderhoud. Uw ingediende garantieaanvraag zal door ons worden beoordeeld. Wanneer uw garantieaanvraag afgewezen wordt zal het artikel / de artikelen naar u geretourneerd worden. Wanneer uw garantieaanvraag wordt geaccepteerd zal er in eerste instantie een vervangend artikel worden geleverd. Wanneer dit niet mogelijk is zal er een andere passende oplossing worden gevonden met de klant.