Vragen of hulp nodig tijdens het afrekenen?

0348-437811

Gratis verzending

boven de 20 euro

Gratis retourneren

dus geen risico

Morgen in huis

zo t/m vr voor 23.00 besteld

Klantbeoordeling 9,0

Wij staan altijd voor jou klaar

Overzicht Veel gestelde Vragen

Antwoorden

Hoe kan ik gratis retourneren?
Hoe kan ik gratis retourneren?
Natuurlijk kunnen onze klanten gratis ruilen of retourneren, mits artikelen binnen 14 dagen, onbedrukt, in originele staat en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking worden geretourneerd. Een reden is niet eens nodig, ook al maak je ons daarmee wel erg blij. Retourneren doe je makkelijk in de volgende drie stappen.

1) Verpak jouw bestelling in de herbruikbare verzendtas of stevige doos.
Om je retour te kunnen behandelen hebben we je ordernummer nodig. Doe daarom de pakbon erbij of schrijf het ordernummer op een los briefje.

2) Lever jouw pakket in bij een dichtstbijzijnd DHL Servicepunt
Geef duidelijk aan dat het terug moet naar SerieAstore.nl. Meer hoef je niet te doen,(zoek een servicepunt bij jou in de buurt en klik hier)

3) Je ontvangt een verzendbewijs, bewaar deze goed
Je kan zelf de retourzending volgen met de barcode op het verzendbewijs. Binnen enkele dagen hebben wij je retourzending ontvangen en verwerkt. Uiteraard word je hiervan op de hoogte gehouden. Hou alle gegevens bijdehand totdat alles helemaal is afgehandeld.


Kan ik mijn bestelling ook ruilen?
Wil je een ander product of een andere maat, raden we je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen op de site. Zo ontvang je het nieuwe product sneller.

Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terug heb?
Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra wij jouw retour in behandeling hebben genomen. Na goedkeuring zullen het bedrag van de geretourneerde producten binnen 24 uur terugstorten op je rekening of creditcard. Heb je via AfterPay betaald, gaan we de factuur bij AfterPay wijzigen of annuleren.

Wettelijk herroepingsrecht
Zoals eerder vermeld heb je in Nederland altijd het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (download pdf), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om een mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Een artikel of een bestelling kan door ons geannuleerd worden als een bepaald artikel niet leverbaar is. Uiteraard komt voor een geannuleerd artikel de betalingsverplichting te vervallen. Als je al betaald hebt, dan storten we het bedrag zo spoedig mogelijk terug op je rekening.

Neem contact op met onze klantenservice via 0348-437811 en/of info@serieastore.nl.
Hoe ziet het bestelproces er uit?
Hoe ziet het bestelproces er uit?
Bestellen bij SerieAstore gaat via een paar eenvoudige stappen.

Stap 1
Klik bij het gewenste artikel de juiste maat aan en klik op ‘bestel nu’.

Stap 2
Voer eventueel een kortingscode in en klik op ‘ga verder met afrekenen’ (of op ‘ga verder met winkelen’ wanneer je meer artikelen wilt bekijken).

Stap 3
We vragen u een account aan te maken. Dit is gemakkelijk voor als u een volgende keer weer bij ons wilt kopen. Een account aanmaken is niet verplicht. Klik op het antwoord van uw keuze en klik op ‘ga verder’.

Stap 4
In het volgende scherm kunt u alle benodigde informatie invullen, namelijk het factuuradres, het verzendadres, het wachtwoord voor uw account, de verzendmethode en de wijze van betaling. Vink het hokje ‘Gebruik hetzelfde adres voor verzending’ aan als het factuuradres en verzendadres aan elkaar gelijk is.

Stap 5 (alleen bij afterpay)
Wanneer u kiest voor de betaaloptie AfterPay (veilig achteraf betalen met digitale acceptgiro) moet u onderaan de beschrijving van deze betaaloptie uw geslacht, geboortedatum en rekeningnummer invullen.

Stap 5 (alleen bij Ideal)
Selecteer de bank waar jij bankiert

Stap 6
Klik zodra alle gegevens correct zijn op ‘plaats bestelling’.

Stap 7 (alleen bij creditcard / mistercash)
Selecteer het juiste land en de juiste betaalmethode. Maak de bestelling definitief door de betaling definitief te maken.

Stap 7 (alleen bij paypal)
Log in met jouw Paypal account. Maak de bestelling definitief door de betaling definitief te maken.

Ik ondervind problemen tijdens het bestellen?
Ik ondervind problemen tijdens het bestellen?
Soms gaat er tijdens het bestellen wel eens iets mis. Voorkomende problemen tijdens het bestellen zijn bijvoorbeeld:

- Je wordt elke keer weer doorgestuurd naar de homepage.
- Producten kunnen niet worden toegevoegd aan het winkelmandje.
- Het bestelproces kan niet worden worden afgerond (Wanneer u op de button 'plaats bestelling' klikt gebeurt er niks)

Naast de hierboven genoemde problemen kunnen we nog meer problemen zich voordoen. Veel van deze problemen kunnen worden verholpen door uw cache bestanden te legen. Meer informatie hierover vind je hier beschreven: Handleiding cache bestanden verwijderen.

Mocht dit ook niet helpen, neem dan gerust contact met ons op!
Mijn artikel is al heel snel kapot gegaan, wat nu?
Mijn artikel is al heel snel kapot gegaan, wat nu?
Wanneer een artikel buiten jouw schuld om kapot gaat en het artikel valt nog in de garantieperiode, helpen we je zo graag mogelijk. Neem dan contact op met onze klantenservice. De garantie geldt als het artikel niet defect is gegaan door: onjuist gebruik, slijtage en slecht onderhoud. Uw ingediende garantieaanvraag zal door ons worden beoordeeld. Wanneer uw garantieaanvraag afgewezen wordt zal het artikel / de artikelen naar u geretourneerd worden. Wanneer uw garantieaanvraag wordt geaccepteerd zal er in eerste instantie een vervangend artikel worden geleverd. Wanneer dit niet mogelijk is zal er een andere passende oplossing worden gevonden met de klant.
Mijn artikel is kapot binnen gekomen, wat nu?
Mijn artikel is kapot binnen gekomen, wat nu?
SerieAstore geeft garantie op alle artikelen. In het geval je een artikel ontvangt dat niet in perfecte staat verkeert, voorzien wij je graag zo snel mogelijk van een passende oplossing. Dit doen wij, afhankelijk van het artikel, in eerste instantie door vervanging en in tweede instantie door terugbetaling.

Wanneer dit het geval is, willen we je vragen om contact op te nemen met onze klantenservice.
Mijn artikel is nooit aangekomen
Mijn artikel is nooit aangekomen
Wanneer de zending niet aankomt zullen wij samen met jou een passende en klantvriendelijke oplossing vinden. Daarnaast zullen wij een onderzoek starten bij DPD naar het zoekgeraakte pakket. Jij bent hier nooit de dupe van!
Neem direct contact op
Neem direct contact op

Contact Informatie

* Verplichte velden

Wanneer kan ik gratis retourneren?
Wanneer kan ik gratis retourneren?

Ruilen of retourneren kan altijd mits goederen in originele staat zijn en indien redelijkerwijs mogelijk in originele verpakking. Je hebt een wettelijk herroepingsrecht zonder opgaaf van reden van 14 dagen na je aankoop. Enige uitzondering hierop zijn gepersonaliseerde artikelen zoals bedrukte voetbalshirts en geborduurde voetbalschoenen.


Wettelijk herroepingsrecht

Zoals eerder vermeld heb je in Nederland altijd het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet je ons via een ondubbelzinnige verklaring (bijvoorbeeld schriftelijk, per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen de overeenkomst te herroepen. Je kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping (download pdf), maar bent hiertoe niet verplicht. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om een mededeling betreffende jouw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. Gevolgen van de herroeping Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van je keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van jouw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen je terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins hebt ingestemd; in ieder geval zullen jou voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. Je bent aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

 

Wat is jullie levertijd?
Wat is jullie levertijd?
Bestellingen voor 23:00 worden de volgende werkdag bij jou thuisbezorgd. Wanneer wij jouw bestelling versturen, wordt je hiervan netjes op de hoogte gebracht per email. Heb je op een werkdagen besteld dan moet DHL de volgende dag leveren. Gebeurt dit niet en/of vind je het te lang duren, neem dan contact op met onze klantenservice via 0348-437811 of info@serieastore.nl. Wij helpen jou graag!

De levertijd van bedrukte artikelen
Wil je het artikel laten bedrukken? Hou dan rekening met een langere levertijd. Bedrukte artikelen worden normaal gesproken één werkdag later geleverd. Bij wijze van uitzondering kan het ook één a twee dagen langer duren. We doen onze uiterste best ook de bedrukte artikelen zo snel mogelijk bij jou af te leveren.

Bestellingen bij het bestellen van meerdere artikelen
Soms lukt het ons niet meerdere artikelen in één pakket bij jou te bezorgen, i.v.m. bijvoorbeeld variabele levertijden. De beschikbare artikelen verzenden we dan per direct. Nog te ontvangen artikelen zullen wij daarna zo snel mogelijk naleveren. Uiteraard word je hiervan netjes op de hoogte gebracht.
Wat zijn jullie verzendkosten?
Wat zijn jullie verzendkosten?

Verzendkosten

Vanuit Nederland & België betaald u geen verzendkosten bij besteding vanaf €25.

Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Welke betaalmogelijkheden heb ik?
Ideal Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je telebankiert, kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.

Creditcard (mistercash) Via Visa of Mastercard. Voer je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL procedure veilig in en wij zorgen samen met de creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

Via Paypal Als je een account aanmaakt bij PayPal koppel je eenmalig jouw bankrekening of CreditCard aan je PayPal-account. Vanaf dat moment kun je eenvoudig betalen door je emailadres en wachtwoord in te voeren. Paypal maakt betalen makkelijk en veilig voor de consument. Lees wat PayPal zelf over hun betaalmogelijkheid schrijft.

Met digitale acceptgiro uw online bestelling
betalen via AfterPay
AfterPay voert voor deze webshop het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat u een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. U kunt bij deze webshop betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van €250 als u voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Bent u al bekend bij AfterPay kunt u betalen tot een bedrag van €400. Ter goedkeuring van uw verzoek om te betalen met acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt uw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kunt u natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode. U kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij u naar het consumentendeel van de AfterPay website.

Via de SerieAstore cadeaubon Gebruik de bijbehorende code en vul dit in als gevraagd wordt naar een kortingscode (zie stap 2 van het bestelproces).

Welke verzendwijze hanteren jullie?
Welke verzendwijze hanteren jullie?
Onze bestellingen worden bezorgd door DHL. U wordt door ons en door DHL altijd op de hoogte gebracht over de status van jouw zending. Met het gekregen trackingnummer kunt u de status van het pakket volgen en eventueel veranderen.